Aktuális hallgatói témák

Aktuális hallgatói témák

Ezen az oldalon találhatod meg azokat a témákat, amelyeket választhatsz vállalati gyakorlatból és Szakdolgozat témaként. Az adott konzulens témái a konzulens nevére való kattintással jelennek meg."Esetleg még olyant is lehetne, hogy mi a folyamat: "Megvan a téma? Ne habozz, vedd fel a kapcsolatot a konzulenssel és jelentkezz!

Bencsik Gergely

RPG játék

Egy web-es szöveges rpg játék készítése.

Éttermi szoftver

Az egész éttermet irányító és felügyelő szoftver. C# nyelven. Üzleti / való életben való használathoz fejlesztve.

Hegesztőrobot

Hegesztő robot adatainak elemzése, rögzítése.

Lineáris regresszió

Párhuzamosítással elkészíteni egy programot, ami a bevitt paraméterek alapján létrehoza egy számsorból az összes lehetséges variációt, majd megállapítja az egyes számsoroknak az erősségét.


Farkas Gábor

Általánosított szita programok HPC-s környezetben

Nagy prímszámok keresése általánosított szitaprogramokkal High Performance Computing környezetben.

Társasjáték

2 fős online társasjáték


Gál László

Arduinos távirányítós autó

LEGO távirányítós autó Arduinoval, önvezető funkciókkal.

Önvezető modellautó

Egy arduino eszközzel elkészített, kijelölt utat követő kisautó.

Gyermek játék

Kis gyermek játék mely a kognitív képességeket fejleszti, beépített zene lejátszóval es éjszakai fénnyel


Gludovátz Attila

Okosotthon kiber-fizikai rendszerének megtervezése és kialakítása

Egy okosotthon rendszer hardware és software szintű megvalósítása, általánosan elérhető elektronikai alkatrészek, IoT chipek és Laravel Keretrendszer felhasználásával.

Laravel Projekt

Weblap, és mobilalkalmazás

Könyvtári rendszerhez weblap, illetve mobil app.

Okosotthonok (felhőszolgáltatások)

Okosotthonok elméleti és gyakorlati megvalósítása, illetve felhőszolgaltatások felmérése és alkalmazása.


Pödör Zoltán

Webes alkalmazás szenzoradatok generálására, elemzésére

Adatbázis tervezése és megvalósítása szenzoradatok tárolására, adatok elemzése Python nyelven, webalkalmazás az adatok megjelenítéséhez, elemzéséhez, tesztadatok generálásához.


Szekeres Béla

Tízujjas gépírást oktató szoftver

Tízujjas gépírást oktató program, akár tantermi használatra is fejlesztve Unity motorral, C# nyelven.

Sudoku oldó

Metodikus sudoku oldó program, levezeti a lépéseket.


Soós Sándor

Végfelhasználói szoftvercsomag

Esélyegyenlőséget megteremtő szoftverek tervezése, programozása