Aktuális hallgatói témák
Aktuális hallgatói témák
Ezen az oldalon találhatod meg azokat a témákat, amelyeket választhatsz vállalati gyakorlatból és Szakdolgozat témaként. Az adott konzulens témái a konzulens nevére való kattintással jelennek meg."Esetleg még olyant is lehetne, hogy mi a folyamat: "Megvan a téma? Ne habozz, vedd fel a kapcsolatot a konzulenssel és jelentkezz!
Bencsik Gergely
RPG játék
Egy web-es szöveges rpg játék készítése.
Éttermi szoftver
Az egész éttermet irányító és felügyelő szoftver. C# nyelven. Üzleti / való életben való használathoz fejlesztve.
Hegesztőrobot
Hegesztő robot adatainak elemzése, rögzítése.
Lineáris regresszió
Párhuzamosítással elkészíteni egy programot, ami a bevitt paraméterek alapján létrehoza egy számsorból az összes lehetséges variációt, majd megállapítja az egyes számsoroknak az erősségét.
Farkas Gábor
Általánosított szita programok HPC-s környezetben
Nagy prímszámok keresése általánosított szitaprogramokkal High Performance Computing környezetben.
Társasjáték
2 fős online társasjáték
Gál László
Arduinos távirányítós autó
LEGO távirányítós autó Arduinoval, önvezető funkciókkal.
Önvezető modellautó
Egy arduino eszközzel elkészített, kijelölt utat követő kisautó.
Gyermek játék
Kis gyermek játék mely a kognitív képességeket fejleszti, beépített zene lejátszóval es éjszakai fénnyel
Gludovátz Attila
Okosotthon kiber-fizikai rendszerének megtervezése és kialakítása
Egy okosotthon rendszer hardware és software szintű megvalósítása, általánosan elérhető elektronikai alkatrészek, IoT chipek és Laravel Keretrendszer felhasználásával.
Laravel Projekt
Weblap, és mobilalkalmazás
Könyvtári rendszerhez weblap, illetve mobil app.
Okosotthonok (felhőszolgáltatások)
Okosotthonok elméleti és gyakorlati megvalósítása, illetve felhőszolgaltatások felmérése és alkalmazása.
Pödör Zoltán
Webes alkalmazás szenzoradatok generálására, elemzésére
Adatbázis tervezése és megvalósítása szenzoradatok tárolására, adatok elemzése Python nyelven, webalkalmazás az adatok megjelenítéséhez, elemzéséhez, tesztadatok generálásához.
Szekeres Béla
Tízujjas gépírást oktató szoftver
Tízujjas gépírást oktató program, akár tantermi használatra is fejlesztve Unity motorral, C# nyelven.
Sudoku oldó
Metodikus sudoku oldó program, levezeti a lépéseket.
Soós Sándor
Végfelhasználói szoftvercsomag
Esélyegyenlőséget megteremtő szoftverek tervezése, programozása